Asistent/ka (M/Ž) vedení společnosti - částečný úvazek (20h./týden)
Do naše týmu Marimex hledáme asistentku/asistenta vedení společnosti.
Jedná se o práci, která je zajímavá, různorodá a zodpovědná.
Co se za danou pozicí skrývá:
- administrativní a organizační podpora vedení společnosti
- zabezpečení bezproblémového chodu sekretariátu (pošta, evidence smluv apod.)
- příprava podkladů pro interní a externí setkání (příprava Excel přehledů, nabídek, práce s interním systémem, prezentace apod.)
- organizace pracovních cest po ČR i v zahraničí (zajištění jízdenek, ubytování, rezervace restaurací pro obchodní jednání)
- správa podkladů pro účtárnu
- spolupráce s HR Manažerkou (firemní akce, nákupy dárků pro partnery)
Co bude potřeba, aby Vás práce bavila:
- jste klidná povaha a dobře zvládáte různé ad hoc úkoly
- zvládáte svůj vlastní time-management
- nevadí vám administrativa
- dotahujete věci do konce a máte cit pro detail
- umíte myslet o krok dopředu
- změna pro vás není strašákem, ale výzvou
- Excel je váš dobrý kamarád a zajímáte se a používáte AI nástroje
- svědomitost, diskrétnost a loajalita jsou pro vás samozřejmostí
- aktivně řídíte osobní automobil
Co vám za to nabízíme:
- zázemí úspěšné společnosti s tradicí
- energickou firemní kulturu a příjemné prostředí
- smlouvu na dobu neurčitou
- atraktivní finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené a 3 sick days
- firemní benefity (stravenkový paušál, kafeterie Benefity, zaměstnanecký nákup, asistentční program Dobrokruh, Alza Benefit)
- pestrou pracovní náplň a vstřícný tým zaměstnanců
- místo výkonu práce v klidné lokalitě na okraji Prahy
Staňte se součástí týmu Marimex, těšíme se na vás! Stačí zaslat strukturovaný životopis na ashby@marimex.cz.
Zajímají vás další pozice, které naše společnost nabízí? Klikněte ZDE
.