Při odstoupení spotřebitele od smlouvy si prosím přečtěte Obchodní podmínky . Pro snadné odstoupení od smlouvy můžete stáhnout, vytisknout a vyplnit formulář odstoupení od smlouvy , kde jsou vypsány všechny důležité údaje, které od vás potřebujeme vědět. Podle obchodního zákoníku je klient povinen při odstoupení zboží zaslat zboží zpět na vlastní náklady.
Peníze za zboží zašleme do 14 dnů zpět na účet či na kartu, ze které jste platili. V případě platby na dobírku nebo na prodejně v hotovosti či kartou vám je pošleme na účet, který uvedete v odstoupení od kupní smlouvy. V hotovosti při předání zboží peníze nevyplácíme, ani není možná výměna za jiný druh zboží.
Adresa pro vrácení zboží přepravní službou:
Marimex CZ , s.r.o.
(Hala B – rampa A - VRATKY)
Ostředek 205
257 24, Ostředek
Nevíte, jakým dopravcem zboží poslat? Můžete využít webovou aplikaci https://www.zaslat.cz/ , kde vyplníte informace o zásilce a systém vám nabídne vhodného dopravce, včetně přímé možnosti objednání svozu a doručení.
Upozornění: zboží k reklamaci nezasílejte pomocí přepravní služby Zásilkovna. Tato přepravní služba nedokáže (i přes několik upozornění) doručovat do našeho logistického centra. Vaše zásilky se tak mohou zůstat nedoručené. Jiné přepravní služby do logistického centra v pořádku doručují.
Adresa pro osobní vrácení zboží:
Marimex.cz s.r.o.
Libušská 264
142 00 Praha 4
Zásilku prosím označte "Eshop - odstoupení". Zajistíte tak rychlejší zpracování odstoupení od kupní smlouvy. Taktéž zásilku nezasílejte na dobírku, ani na výdejní místo Zásilkovny či PPL. V tomto případě nebude přebrána. Děkujeme.