Reklamační formulář
Reklamační formulář prosím zašlete společně s dokladem o koupi a reklamovaným zbožím
- Reklamační formulář (formát PDF)
- Reklamační řád - prodej zboží (formát PDF)
Je vhodné uplatňovat reklamaci písemnou formou nebo trvat na vydání potvrzení o reklamaci, pokud tak prodávající neučinil automaticky. Vždy je třeba při reklamaci uvést vadu, kterou kupující věci vytýká, a jaké právo, z těch, která jsou kupujícímu zákonem či zárukou prodávajícího přiznány, kupující uplatňuje. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy se prodávající o reklamaci dozvěděl. Současně prodávající vyzývá spotřebitele, aby zaslali zboží na reklamaci ve lhůtě čtyř dnů, aby prodávající mohl přezkoumat reklamovaný výrobek.
V případě zaslání reklamovaného zboží prodejci, jsou náklady za dopravu hrazeny zákazníkem. V případě, že je reklamace oprávněna/uznána, tak má zákazník právo na proplacení nutných nákladů za dopravu.
Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu druhá strana v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
Zboží převzaté do reklamace na prodejně Praha Libuš, bude po vyřízení reklamace připraveno k odběru opět na prodejně.
Sběrná místa (záruční, pozáruční servis):
Reklamační sklad (pouze poštovní příjem):
Sázava Logistics Park
Marimex CZ , s.r.o. (Hala B – rampa B - SERVIS)
Ostředek 205
257 24, Ostředek
Prodejna Marimex (pouze osobní předání):
Marimex CZ, s.r.o.
Libušská 221/264
142 00 Praha 4 - Libuš
Nevíte, jakým dopravcem zboží poslat? Můžete využít webovou aplikaci https://www.zaslat.cz/ , kde vyplníte informace o zásilce a systém vám nabídne vhodného dopravce, včetně přímé možnosti objednání svozu a doručení.
Upozornění: zboží k reklamaci nezasílejte pomocí přepravní služby Zásilkovna. Tato přepravní služba nedokáže (i přes několik upozornění) doručovat do našeho logistického centra. Vaše zásilky se tak mohou zůstat nedoručené. Jiné přepravní služby do logistického centra v pořádku doručují.
V případě reklamace prosíme označte zásilku "Reklamuji v záruce". Zajistíte tak rychlejší zpracování reklamovaného zboží. Děkujeme
Postup při nekompletnosti balení v případě reklamace jakéhokoliv zboží:
Při nekompletnosti balení vždy písemnou formou na email reklamace@marimex.cz včetně odpovídající fotodokumentace. Do emailu prosíme uvést číslo objednávky nebo přílohou daňový doklad a popis chybějícího zboží. Zboží je dodáno v co nejkratším možném intervalu.
Upozornění - příjem reklamací od obchodních partnerů
Upozorňujeme klienty, že k reklamaci příjímáme pouze produkty, které byly zakoupeny na eshopu Marimex.cz nebo v naší prodejně v Praze 4 - Libuši. Zboží, které bylo zakoupeno u našich obchodních partnerů je třeba reklamovat u prodejce.